Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
3D aplikace pro platformu Android
Smejkal, Jakub ; Švub, Miroslav (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší implementaci 3D aplikace pro platformu Android. Aplikace realizuje simulátor rubikovy kostky. Ovládání je realizováno s pomocí inerciální jednotky plus dalších druhů rozhraní. Pro podporu uživatelova řešení problému Rubikovy kostky je naimplementována i umělá inteligence.
Využití metod umělé inteligence pro řešení hlavolamu Rubikova kostka
Kočvara, Jakub ; Zbořil, František (oponent) ; Luža, Radim (vedoucí práce)
Cílem této práce je přiblížiit čtenáři principy rychlostního skládání Rubikovy kostky a využití umělé inteligence při řešení pomocí těchto metod. Aplikace by měla pomoci řešiteli s logickým myšlením i s učením nových algoritmů.
Beton
Andrýsek, Marek ; Kořínková, Jana (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Beton je dílem, které si klade za cíl propojení kategorií digitální hry a interaktivního umění. Vizuální zpracování se opírá o architektonický směr brutalismus. Herní mechanika byla odvozena z možností, které estetika této architektury nabízí. Vizuální obsah, vytvořený v herním enginu Unity, je ovládán skrze specifické zařízení, kterým je autorský kontroler. Tento kontroler je mechanicky proveden jako Rubikova kostka. Vizuálně je kontroler přizpůsoben obsahu díla. Dílo je prezentováno jako funkční prototyp.
Aplikace CAD/CAM softwaru PowerMILL 2020 při reverzním inženýrství
Rais, Tomáš ; Sliwková, Petra (oponent) ; Polzer, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá představením využití softwaru PowerMILL 2020 při reverzním inženýrství a také představení aditivních technologií v tomto softwaru. Jako vzorová součást pro tuto práci byl zvolen dílec Rubikovy kostky. V první části budou stanoveny jednotlivé rozměry, ke kterým budou přiřazeny jednotlivé výrobní tolerance pro zajištění funkčnosti součásti. V druhé části budou navrženy nástroje, vypočteny technologické podmínky a navrženy stroje pro výrobu. Tyto technologické podmínky budou požity v další kapitole, kde bude vytvořen NC program pro výrobu součásti. V poslední kapitole bude provedeno stručné technicko – ekonomické zhodnocení navržené varianty.
Evoluční řešení Rubikovy kostky
Mališ, Radim ; Sekanina, Lukáš (oponent) ; Jaroš, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá evoluční metodou řešení hlavolamu Rubikova kostka. Celosvětově rozšířený hlavolam je už po několik desítek let nejen hračkou pro děti a dospělé, ale téměř životním stylem pro zástupy nadšenců a rovněž značnou výzvou pro odborníky z počítačové oblasti, kteří se pokoušejí o jeho efektivní automatizované řešení. Potenciál pro řešení problému by v sobě mohly skrývat i evoluční algoritmy. V rámci této práce byla navržena aplikace využívající, kromě genetických algoritmů, řady technik, jako jsou lineární genetické programování, nebo lokální prohledávání, jejichľ účelem je zefektivnit evoluční proces. Byla rovněž vytvořena sada testů zkoumající vliv velikosti populace, křížení, mutace a dalších. Všechny testy byly vyhodnoceny pomocí statistiky.
Robotické skládání Rubikovy kostky
Lukšíček, David ; Zuth, Daniel (oponent) ; Marada, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem, realizací sestavení a zprovozněním robotického systému pro automatické skládání hlavolamu Rubikovy kostky. V úvodu práce jsou představeny některá již existující řešení dané problematiky. Následuje kapitola o návrhu konstrukce. Práce se v poslední části zabývá softwarovým zprovozněním celého systému a ekonomickým zhodnocením.
Robotické skládání Rubikovy kostky
Lukšíček, David ; Zuth, Daniel (oponent) ; Marada, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem, realizací sestavení a zprovozněním robotického systému pro automatické skládání hlavolamu Rubikovy kostky. V úvodu práce jsou představeny některá již existující řešení dané problematiky. Následuje kapitola o návrhu konstrukce. Práce se v poslední části zabývá softwarovým zprovozněním celého systému a ekonomickým zhodnocením.
Rubikova kostka a její varianty
Chalupa, Radek ; Slavík, Antonín (vedoucí práce) ; Halas, Zdeněk (oponent)
Název práce: Rubikova kostka a její varianty Autor: Radek Chalupa Katedra: Katedra didaktiky matematiky Vedoucí bakalářské práce: doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D., Katedra didaktiky matematiky Abstrakt: Tato práce pojednává o Rubikově kostce z matematického hlediska. Ře- šíme matematické zákonitosti tohoto proslulého hlavolamu i hlavolamů příbuzných. Za- býváme se především otázkou, jaké tvary Rubikovy kostky jsme schopni vyřešit. K tomu používáme matematických nástrojů. Dozvídáme se o různých problémech, které mohou znemožnit řešení hlavolamu. Řešíme tyto problémy přehledně, každý zvlášť a ukazujeme si je na konkrétních příkladech. Také ukazujeme, kolik různých tvarů vůbec na hlavolamu můžeme získat. Klíčová slova: Rubikova kostka, řešitelnost, permutace, orientace 1
Beton
Andrýsek, Marek ; Kořínková, Jana (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Beton je dílem, které si klade za cíl propojení kategorií digitální hry a interaktivního umění. Vizuální zpracování se opírá o architektonický směr brutalismus. Herní mechanika byla odvozena z možností, které estetika této architektury nabízí. Vizuální obsah, vytvořený v herním enginu Unity, je ovládán skrze specifické zařízení, kterým je autorský kontroler. Tento kontroler je mechanicky proveden jako Rubikova kostka. Vizuálně je kontroler přizpůsoben obsahu díla. Dílo je prezentováno jako funkční prototyp.
Aplikace CAD/CAM softwaru PowerMILL 2020 při reverzním inženýrství
Rais, Tomáš ; Sliwková, Petra (oponent) ; Polzer, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá představením využití softwaru PowerMILL 2020 při reverzním inženýrství a také představení aditivních technologií v tomto softwaru. Jako vzorová součást pro tuto práci byl zvolen dílec Rubikovy kostky. V první části budou stanoveny jednotlivé rozměry, ke kterým budou přiřazeny jednotlivé výrobní tolerance pro zajištění funkčnosti součásti. V druhé části budou navrženy nástroje, vypočteny technologické podmínky a navrženy stroje pro výrobu. Tyto technologické podmínky budou požity v další kapitole, kde bude vytvořen NC program pro výrobu součásti. V poslední kapitole bude provedeno stručné technicko – ekonomické zhodnocení navržené varianty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.